"~~නිහඩ ලොව බිදින්න~~"

~~නිහඩ ලොව බිදින්න~~

Friday, October 8, 2010

මුහුනු පොතේ අපි. 03



මගේ යුනිකෝඩ් කන්වටර් එක වැඩ කරන්නේ නැතුව ගියා අනේ. නැත්තන් මේ වෙනකොටත් රත්ගමයාගේ මඩ ටික ගාලා. මොනවා උනත් මට මෙහෙම හරි මේක ලියාගන්න උදවු කරේ මගේ සුදු අයියා රත්ගමයාම තමා. හිහ් හිහ් හිහ්... එක කෝල් එකක් දීලා "අනේ බන් අයියේ මට බ්ලොග් ලියන්න විදියක් නෑ" කියපු ගමන් ඔන්න එව්වා ලින්ක් එකක්. ටිකක් අමාරුයි ඒත් ඉතින් උන්න හැටියට මලා මදැයි කියලා, මාත් මේ ඒකෙන්ම කොටනවා.

ඔන්න එහෙනන් කතාවට බැස්සා.(බැස්සා කියුවෙ ඉතින් බහින්න යන්නෙ කුණු වලකට නිසාමයි.) රත්ගමයා ගැන හොයාගෙන හොයාගෙන හොයාගෙන යනකොට මට මුලින්ම විස්තරේ කියුවෙ අපේ චීන කුමාරිගෙ පෙම්වතා,ලෑනී කොලුවා. හිකිස්... අපෙ ඔය රත්ගමයා පොඩි පැටියා කාලෙ ඉක්කොලේ එන්නෙ රෝහනගෙ පිටේ ලු. ඔන්න ප්‍රශ්නෙ. කවුද මේ රොහන??? :O :O :O මාත් ඉතින් ටිකිරි මොලෙන් කල්පනා කරල කරලා බෑරිම තැන ලැනි කොලුවාගෙන් ඈහුවා. කවුද කියලා ඒ. හිකිස්... ගෙදර හුරතලේට ඇති කරන අලි උන්දැ ලු. ඕක මඩක් නං නෙවි හිතෙ සන්තෝසෙට කියුවෙ. රත්ගමයා ඉතින් රත්ගමටම ඉන්න සල්ලි කාරයා නොවැ.

රත්ගමයා ගැන කියන්වා නං පටන් ගන්න වෙන්නෙ මැජික් වලින්ම තමා. උසස් පෙල අභාගෙ 9 වෙනි සැරේටත් කොරේ මෙ මැජික් එක නිසා ලු නේ. "ආදරෙයි අහස තරම්" කියලා පරිප්පු ඔතාගෙන අපු කොලේ තිබුනලු. එත් ඉතින් දන්නො දනිති රත්ගමයගෙ මැජික් වස්තු ගැන.. හිකිස්.

දකින දකින කෙල්ලට ආදරෙයි කියන්නෙ නං නෑ අපේ රත්ගමයා. අහිංසක කොල්ලාට කෙල්ලො තමා පස්සෙන් ඇවිත් වද දෙන්නෙ. මෙ වෙනකොට මුහුනු පොතෙ කෙල්ලො 27ක්ම ඒ අහිංසකයා පස්සෙන් එනවලු. (කිවූ බව ඔප්පු කිරීමට සාක්ශි ඇත.) හිහ් හිහ්.. කවුද දන්නෙ ඕවා ඇත්තද කියලා.. :ප් :ප් :ප්

මනමාල රත්ගමයා තව ආස කරනන් දෙයක් තියන්වා. ඒ තමා ප්‍රසිද්දිය. මට ලොකු ගෙවල් තියනවා. මට ලැප්ටොප් එකක් තියන්වා. ඔය වගෙ කතා රත්ගමයගෙ කටේ වරදින්නෙ නෑ. රත්ගමයාගෙ රොහන ගැනත් මං මේකෙ කියුවෙ,රත්ගම කොලුවගෙ බලවත් ඉල්ලිම පිටමයි..හිහ් හිහ් හිහ්.. අලුත්ම තත්වෙ,කොලුවා යනවලු දැන් සුද්දොන්ට සිංහල කියලා දෙන්න ඛ්‍රිටිශ් කවුන්සිල් ද මොකද්ද එකට. අපි නං ඉතින් ඕවා දන්නෙ නෑ නෙ. එයන්නෙත් මැජික් එක්කමලු.. හිහ් හිහ්. අහ්හ්.. තව පොඩ්ඩෙන් අමතක වෙනවා (රත්ගමය මට මේක දාන්නම කියුවා) රත්ගමයා කොලොම්පුරේ යනකොට මුහුණූ පොතේ එහෙම කරක් ගහන්නෙ අයිපොඩ් එකකින් ලු නේ...

මොන දෙ උනත් හරිම හිත හොද කොල්ලා. මගේ සුදු අයියා කියන්නෙ නිකංද?? රත්ගමයව දැකපු අය දන්නවා ඇති නේ සුදු අයියගෙ සුදු. :ප් :ප් හ්ම්ම්ම්ම්... මුහුනු පොතේ හම්බුන යාලුවොන්ගෙන් ගොඩක් හොඩ කෙනෙක්. රත්ගමයට මං කොයි තරන් මඩ ගහන්න හැදුවත් මට එක කරන බැරි ඒක වෙන්න ඇති. මම මීට වඩා ගොඩක් දේවල් මේ රත්ගම කොලුවා ගැන නං හොයා ගත්තා. ඒත් ඉතින් මගේ අයියා නේ. ඕවා දන්න දුකයි. මගේ දුකේදි මාත් එක්ක හිටපු ටික දෙනාගෙන් ගොඩක් ලගම හිටපු කෙනෙක් තමා මේ.

5 comments:

  1. ටිකිරි නංගා............ යාලුවො ගැන ලියන්න පටන් අරන් වගේ..... හොඳා හොඳා.......... ලියන්ට ලියන්ට.......... චමියත් බලාගෙන ඉන්නෙ නගාගෙ කස්ටියගෙ වැඩ කිඩ ටික මොනවද කියල ඕං...............

    ReplyDelete
  2. oya pissa prasiddiyata harima aasai ne naga... he hee... eyage laptop eka gana hari lokuwata thama kathaawa..

    "apita laptop and computers thiyenawa.. api hari pohosath.." e eya hamadama wage kiyana kathawak ne... paw appa.. :P :)

    ReplyDelete
  3. He he he.. Rathgamayage Redi galavee...

    ReplyDelete
  4. නංගි ගාල්ලෙ කොල්ලොන්ට මඩ ගන්න එපා හි හි

    ReplyDelete